dimarts, de març 30, 2010

2ª JORNADA DEL VII CIRCUIT AUTONÒMIC DE NATACIÓ MÀSTER. SOPAR I FESTA DE PASQUA 2010


Benvingut el nou format del circuit autonòmic que guanya en lleugeresa que ja és prou, però perd en competitivitat i sobretot t’impedeix vore els amics del país. Espere que en el futur el perfilen millor i quedem tots els clubs contents. De totes formes... quina calor!! Podrien haver buscat unes instal·lacions menys estretes. Però bé, gran competició màster com sempre.

En l’apartat resultats. Personalment estic satisfet dels meus temps, per dur quasi tot el mes inactiu no he pujat molt i això que vaig nadar proves de 100 metres que és fa difícil aguantar el ritme. En general, tots semblaven satisfets amb les seues marques ja fóra la gent del Club com els amics i, a més, amb el gran ambientaxo dels màsters. A destacar els sorprenents Victoriano, Alejandro, Ivan i Nuria, i tots clar que sí!! Mireu els vídeos dels relleus i disfruteu del nostre gran equip.

Voldria agrair als companys que m’ajudaren a gravar en vídeo a gairebé tot l’equip, i recordar-vos que qui vulga tindre els seus vídeos i les fotos que EM DEIXE UN PEN a la piscina i en breu us el retorne. D’agrair també fou la tasca de Xavi Seglar que ens va fer un book, tot un fixatge que espere que ens acompanye per molts anys. Aquí teniu l’àlbum de la competició i el del sopar-festa, som de traca!

1 comentari:

Sergi ha dit...

Completament d'acord Xavi. De nou felicitats per la teva tasca. Les fotos estan molt bé.