divendres, de juliol 23, 2010

Quasi Cerrado Por Vacaciones

Perdoneu si estàveu esperant alguna crònica però com veieu vaig amb retràs... molt retràs... en el ditxos món de les vacances d’estiu sempre hi ha alguna cosa que fer i més si et passes tots els caps de setmana amunt i avall fent travessies. Això sí, no hi ha manera de desenganxar-te la calor!
Mais en breu, superaré aquest silenci i començaran a fluir les cròniques, a més a més esperem que els nous col·laboradors mantiguen el seu compromís. Per ara, vaja com abans el meu particular calendari estival:
La primera que vaig nadar aquest any fou la II Travessia Gent x Gent de València. Vam pagar uns eurets  solidaris i contents per participar, encara que no sabíem ben bé per a que eren.
La segona mulla de l’estiu fou intensa de veres, el Triplet de juliol: I Travessia d’Oliva, III Travessia del pantà de Guadalest i XVI Travessia El Perelló - Les Palmeres. Tot un honor participar en aquestes tres travessies organitzades amb moltíssima cura i gràcia, i arribaren les primeres tocadetes de ferro de l’estiu.
Finalment, la XVIII Travessia al Port de València prou competitiva, aquest any quasi en record de nadadors, i divertida amb el bus pel circuit urbà de València i nadant pel Canal de la Copa Amèrica. Llàstima que com sempre t’endus la sensació que l’organització podrien haver fet molt més.
Però lo millor com sempre: els companys tant del CN Vila-real com de les terres valencianes. No dic noms per no oblidar a cap, però sapigueu que no em valdria la pena pegar-me la panxa de travessies sense vosaltres.
Bo, demà ens veiem a Xerta i Tortosa per la IX Baixada de l’Ebre. Immediatament després jo continuaré pujant cap al nord per a fer la XLII Travessia Illes Medes – L’Estartit. Els reptes d’agost on possaran les xancles: al cap de setmana que ve faré l’altre Triplet (Castelló, Moncofa i Vinaròs). Més avant, el 8 i 15 d’agost les dos travessies del Delta de l’Ebre (port dels Alfacs a Sant Carles de la Ràpita i port del Fangar a L’Ampolla). Per anar acabant agost espere fer la d’Oropesa i l’Antella. I si tinc sort amb el telèfon la de Benidorm per primera vega. Després en setembre ja se vora.... si encara nade clar.
I ara a entrenar. Fins aviat màsters!

1 comentari:

Rafa Muñoz ha dit...

EI XAVI,, ENS VEGEM A ANTELLA I SI HAS TINGUT SORT A BENIDORM,,, VINGA SALUTACIONS AL CLUB UNA ABRAÇADA XICOTS I COM NO M'ALEGRE QUE JORGE JA ESTIGA EN ACTIU DE NOU,,, VAIG A PER ELL I COM NO A PER PASQUALO, JEJE. FINS AVIAT.