diumenge, de desembre 06, 2009

1ª Travessia PortSaplaya-PortdeValència


Amb retard d'una setmana aquí va la crònica de la travessia informal de més èxit de València, un esdeveniment per a autèntics malalts de la natació però realment inigualable en bon ambient. No dic els noms perquè no vull oblidar a ningú, sols un salut a la “comunitat blogers màsters” del País Valencià: Pau de Sueca i Rafa de Torís, i als organitzadors Gabi i Elena, i Xent tornarem a nadar junts!! La pròxima vegada em quedaré a dinar.

El diumenge passat, el 29 de novembre, ens vam reunir uns 17 nadadors i nadàrem uns 5 km seguint la costa d’Alboraya i València, disfrutant de les platges de Port Saplatja, La Patacona, Malvarrosa i Cabanyal; fins el Balneari-Hotel de les Arenes, encara que més d’u va arribar a tocar l’espigó del Port. Després la majoria va fer un bon arrosset a banda en un dels resto pròxims. Com podeu vore en la informació de l'organització.

Quedem davant de l’hotel Neptuno, ens canviem i preparem, i amb el neoprè ficat ens duen en cotxe els sacrificats acompanyants fins al pàrking de l’Alcampo, últimes indicacions i a l’aigua! La primera impressió... IMPRESSIONANT, la cara i les mans gelades com si anaren a trencar-se però... impossible fer-se enrere! Jeje
I res p’alante! Jo vaig seguir a Gabi i un par de caiacs ens acompanyaven al capdavant del grup deixant darrere a tots i a l’idea de fer-la no competitiva. Així anàven ja quasi una horeta, fins que els caiacs ens avisen que ens va a pillar u... pensava que era Eduardo i vaig pujar el ritme quedant-me sol. Però al ratet el caiac em diu que m’agafarà. Bo... Era Bermejo. La passà que me va pegar... un poc més i no el veig. I poc més, vaig passar l’Hotel de les Arenes tot sol que psicològicament et mata perquè no el superes mai. Al final els 5 km els vaig fer en 1 hora i 18 minuts, en un mar mig tranquil al principi i una bassa des de la Malvarosa, i amb l’aigua no molt de freda (a uns 14º diuen els caiacs).

Una experiència sens dubte que repetiré però a partir de la primavera (ja circulen prous projectes per la xarxa) que ara cal estar concentrat en la temporada de competicions de piscina de 25m. Agrair a TOTS els NADADORS el bon rotllo i als ACOMPANYATS també i en especial a Mila per les fotos i els organitzadors Gabi i Elena; i sobretot l’ajuda dels caiacs del Club Kayac de mar Pobla Marina (de La Pobla de Farnals). Fins a la pròxima!