dilluns, de desembre 14, 2009

Soparot Màster de Nadal 12 del 12 del 2009


Com espere que sapieu el passat dissabte els Màsters del Club Natació Vila-real vam fer un magnífic sopar al Mesó Soria (molt bona la carn i els altres ingredients) on va córrer abundantment el vi, la cervesa i les risses. I continuà la festa fins on el cos ens va aguantar en la Granota i la Blood com es nota que tenim uns quants fondistes, no com jo....


 Com veieu en la foto vam assistir: Cristina, Sandra, Juan, Xavi, Jose, Jorge, Juanjo, Maria Eugènia, Ivan, Adrian, Ana, Victor, Gerardo, Rogelio, Samuel, Marta, Quique, Pasqual, Alex, Ione, Josep, Javi, Tino, Sergi i el pobre Pere que no ix en la foto. Un bon grup de nadadors (per a fer 4 grans relleus), però també ens faltaren uns quants, des d’ací un calorós record per aquells que no van poder vindre.

Ací teniu les fotos de la jornada, on també apareixen Maria del Mar, Yurema i Angi que es van unir un ratet a la festa. I també les fotos que ens van fer a migdia a la piscina que el bo de Vicen em va deixar altra volta la càmera. I baix una petita perla, la Cerimònia d’entrega de medalles de CN Vila-real aconseguides al Circuit de Natació Màster CV 2008-2009.
Cerimònia d’entrega de medalles de CN Vila-real:


Gràcies a tots per fer-lo possible i al Míster per dur-nos pel bon camí. Visca la marxa dels màsters!! Gent em pareix que hi haurà que repetir-lo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Xiquets i xiquetes,

Tot i que estic super-satisfeta d'haver deixar el pavelló ben alt (sobre tot tenint en compte la categoria en la que competia) he de reconèixer que per a propers sopara hauré d'entrenar més seriosament, per què ací hi ha moooolt de nivell!!!

Ahir estava allò que se diu "morta a canyades" però jo, com la filosofia "Master" mana vaig "Morir matando". I no vaig ser l'única, que conste...